Buch, Englisch, 312 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 549 g
Aligning Growth, Responsibility and Customer Trust
Buch, Englisch, 312 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 549 g
ISBN: 978-1-3986-2229-6
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmensethik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmenskultur, Corporate Governance
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Künstliche Intelligenz
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction: The Intersection of AI, Ethics and Marketing
- Section - ONE: Foundations of Ethical AI in Marketing
- Chapter - 01: The Imperative of Ethical AI in Modern Marketing
- Chapter - 02: Defining Ethical AI in Marketing
- Section - TWO: Turning Principles into Practice
- Chapter - 03: Navigating the Challenges and Seizing the Opportunities
- Chapter - 04: A Blueprint for Ethical AI Integration
- Chapter - 05: Strategic Mastery: Implementing Ethical AI in Marketing
- Chapter - 06: Building Trust, Transparency, and Customer Experience with AI
- Section - THREE: Leading with Integrity
- Chapter - 07: Governance and Oversight: The Backbone of Ethical AI
- Chapter - 08: Cultivating a Culture of Ethical AI
- Section - FOUR: The Path Forward: Future-Proofing Marketing
- Chapter - 09: The Evolving Landscape of AI in Marketing
- Chapter - 10: Navigating the Horizon
- Chapter - 11: Conclusion