Buch, Englisch, 327 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 682 g
Reihe: Management for Professionals
How to become a Professional Leader, Manager and Coach
Buch, Englisch, 327 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 682 g
Reihe: Management for Professionals
ISBN: 978-3-031-35659-9
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Wirtschafts-, Arbeits- und Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Projektmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Management: Führung & Motivation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
Moments are chances: Introduction.- Part I: Leadership today.- Important dimensions of the CONVERSATION that determine success or failure.- Moments in RELATIONSHIPS.- MOMENTS OF STRESS.- MOMENTS OF TABOO TOPICS.- MOMENTS of CHANGE.- Moments as a Coach.- MOMENTS OF METHODOLOGY.- MOMENTS within the TEAM.- Part II: Leadership tomorrow.- WHEN DOES THE FUTURE ACTUALLY BEGIN?.- What kind of CHALLENGES will you confront as the manager of Millennials?.- Why do you need INSPIRATION to manage Millennials successfully.- What kind of ORGANIZATION and CULTURE do Millennials need?