Zhu / Tao / Wu | Fraud Prevention in Online Digital Advertising | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 53 Seiten, eBook

Reihe: SpringerBriefs in Computer Science

Zhu / Tao / Wu Fraud Prevention in Online Digital Advertising


1. Auflage 2017
ISBN: 978-3-319-56793-8
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

E-Book, Englisch, 53 Seiten, eBook

Reihe: SpringerBriefs in Computer Science

ISBN: 978-3-319-56793-8
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



The authors systematically review methods of online digital advertising (ad) fraud and the techniques to prevent and defeat such fraud in this brief. The authors categorize ad fraud into three major categories, including (1) placement fraud, (2) traffic fraud, and (3) action fraud. It summarizes major features of each type of fraud, and also outlines measures and resources to detect each type of fraud. This brief provides a comprehensive guideline to help researchers understand the state-of-the-art in ad fraud detection. It also serves as a technical reference for industry to design new techniques and solutions to win the battle against fraud.
Zhu / Tao / Wu Fraud Prevention in Online Digital Advertising jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.