Buch, Englisch, 206 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 335 g
Reihe: Research Series on the Chinese Dream and China’s Development Path
Buch, Englisch, 206 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 335 g
Reihe: Research Series on the Chinese Dream and China’s Development Path
ISBN: 978-981-19-0430-1
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Existing Data in Traditional Publishing Industry.- Chapter 2. Big Data in the Internet Industry and Other Emerging Industries.- Chapter 3. Characteristics of Data in the Traditional Publishing Industry and Emerging Industries including the Internet Industry.- Chapter 4. The Impact of Big Data on Traditional Publishing.- Chapter 5. Response attempts of traditional publishing industry to emerging industries such as Internet.- Chapter 6. Thoughts and Suggestions on Development of Publishing Industry in Age of Big Data.