Buch, Englisch, 368 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 643 g
The rise of Geely
Buch, Englisch, 368 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 643 g
ISBN: 978-981-99-5272-4
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
Weitere Infos & Material
Ch 1 The Rationality behind Risk Taking.- Ch 2 From three there comes everything.- Ch 3 Progression through Secondary Innovation.- Ch 4 Redefining Quality.- Ch 5 "Unlearning” in Research and Development.- Ch 6 The Cycle of Transformation” in Site Management.- Ch 7 A Forest where Talent Blossoms.- Ch 8 The Code of Vitality to a Resilient Organization.- Ch 9 Great Wisdom in Cross-border M&As.- Ch 10 Global Collaborative Network.- Ch 11 Compliance for High-Speed Development.- Ch 12 From Manufacturing to Service.- Ch 13 Embrace Uncertainty.- Ch 14 Catch-up and Going Beyond of Made in China.