Wright | Bank Marketing for the 90's | Buch | 978-0-471-52264-5 | sack.de

Buch, Englisch, 244 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 554 g

Wright

Bank Marketing for the 90's

New Ideas from 55 of the Best Marketers in Banking
1. Auflage 1991
ISBN: 978-0-471-52264-5
Verlag: Wiley

New Ideas from 55 of the Best Marketers in Banking

Buch, Englisch, 244 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 554 g

ISBN: 978-0-471-52264-5
Verlag: Wiley


Having spent 38 years in banking, including 21 as a CEO, the author believes that marketing is the foundation of the banking business and the key to its survival. Profound changes have occurred in the use and influence of marketing in the banking industry. Contains the best marketing ideas for financial institutions in the 1990's, developed by some of the top and most respected marketers in banking.

Wright Bank Marketing for the 90's jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


The New World of Banking.

Marketing for Survival and Progress.

55 Ideas from Some of Banking's Best Marketers.

Removing the Barriers to Good Marketing.

Keep Looking for Great Ideas.

Index.


Don Wright is the author of Bank Marketing for the 90's: New Ideas from 55 of the Best Marketers in Banking, published by Wiley.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.