E-Book, Englisch, 0 Seiten
Wonkeryor Dimensions of Racism in Advertising
Erscheinungsjahr 2015
ISBN: 978-1-4541-9379-1
Verlag: Peter Lang
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
From Slavery to the Twenty-First Century
E-Book, Englisch, 0 Seiten
ISBN: 978-1-4541-9379-1
Verlag: Peter Lang
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Soziale Ungleichheit, Armut, Rassismus
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Sachkultur, Materielle Kultur
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Werbung & Gesellschaft
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Massenmedien & Massenkommunikation
Weitere Infos & Material
Contents: Edward Lama Wonkeryor: The History of Race in Advertising: Multicultural Marketing and Its Impact on African American Identity – Dana Saewitz/Edward Lama Wonkeryor: History of the Regulation of Ethnic Diversity in Advertising Agency Employment – Natalie P. Byfield: Modern Newspapers and the Formation of White Racial Group Consciousness – George Klay Kieh, Jr.: Racism, Political Communication, and American Presidential Elections – Edward Lama Wonkeryor: Diversity in Advertising in the Twenty-First Century.