E-Book, Englisch, 472 Seiten
Wolff OpenGL 4 Shading Language Cookbook
3. Auflage 2018
ISBN: 978-1-78934-066-2
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Build high-quality, real-time 3D graphics with OpenGL 4.6, GLSL 4.6 and C++17
E-Book, Englisch, 472 Seiten
ISBN: 978-1-78934-066-2
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
No detailed description available for "OpenGL 4 Shading Language Cookbook".
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
Weitere Infos & Material
Table of Contents - Getting Started with GLSL
- Working with GLSL programs
- The Basics of GLSL Shaders
- Lighting and Shading
- Using Textures
- Image Processing and Screen Space Techniques
- Using Geometry and Tessellation Shaders
- Shadows
- Using Noise in Shaders
- Particle Systems and Animation
- Using Compute Shaders