Buch, Englisch, 226 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 308 g
Reihe: Palgrave Pocket Consultants
Building and Defending your Brand in the PRC
Buch, Englisch, 226 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 308 g
Reihe: Palgrave Pocket Consultants
ISBN: 978-1-137-48379-9
Verlag: Palgrave Macmillan UK
In this pithy yet compact book, David Wolf, provides business owners and PR practitioners with a roadmap to corporate credibility in China. Laced with thoughtful advice and braced with illustrative cases, Public Relations in China strips out the jargon and offers something rare: a practical handbook for building and defending a brand in China.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft
Weitere Infos & Material
Introduction 1. Putting PR to Work in China 2. Public Relations and the Chinese Government 3. Handling the Media in China 4. PR and Corporate Change in China 5. Avoiding and Managing a Crisis in China 6. Corporate Social Media in China 7. Effective China PR
8. 360º Public Relations in China 9. Public Relations Agencies in China