Getting Investments Right
Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 399 g
ISBN: 978-1-349-34897-8
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Provides essential insight into what it takes to turn an initial idea into a project with successful outcome in the long term. Fills a gap in current literature on project management and is thoroughly grounded in the latest research in this field.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Entscheidungsfindung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Projektmanagement
Weitere Infos & Material
List of Tables List of Figures Acknowledgements Notes on Contributors Introduction; T.Williams & K.Samset The Influence of Strategic Context on Project Management Systems: A Senior Management Perspective; V.K.Narayanan & R.DeFillippi The Proposal; K.Samset & G.Holst Volden Assessing the Proposal; C.Chapman Designing the Project; A.Edkins & A.Smith Decision-makings in Organisation; T.O'Leary Decision-making around the Project – How and Why 'Glory' Projects Fail; S.Cicmil & D.Braddon Decision-making in the Political Environment; T.Christensen Concluding Note; T.Williams