Williams | Competing against Multinationals in Emerging Markets | Buch | 978-1-349-50547-0 | sack.de

Buch, Englisch, 134 Seiten, Book, Format (B × H): 140 mm x 216 mm

Williams

Competing against Multinationals in Emerging Markets

Case Studies of SMEs in the Manufacturing Sector
1. Auflage 2015
ISBN: 978-1-349-50547-0
Verlag: Palgrave Macmillan

Case Studies of SMEs in the Manufacturing Sector

Buch, Englisch, 134 Seiten, Book, Format (B × H): 140 mm x 216 mm

ISBN: 978-1-349-50547-0
Verlag: Palgrave Macmillan


Competing against Multinationals in Emerging Markets provides a comprehensive set of lessons which successful small firms have adopted in order to survive and prosper in an increasingly hostile competitive manufacturing sector where large firms are mostly dominant.

Williams Competing against Multinationals in Emerging Markets jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Introduction 2. Spur Tree Spices 3. Yono Industries 4. Island Moldings 5. Hot Mama's 6. Perishables Jamaica Ltd 7. Caribbean Flavors and Fragrances 8. Conclusions and Lessons Learnt


Densil A. Williams is Professor of International Business and Executive Director of the Mona School of Business and Management at University of the West Indies, Jamaica.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.