Case Studies of SMEs in the Manufacturing Sector
Buch, Englisch, 134 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 2912 g
ISBN: 978-1-137-50030-4
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Competing against Multinationals in Emerging Markets provides a comprehensive set of lessons which successful small firms have adopted in order to survive and prosper in an increasingly hostile competitive manufacturing sector where large firms are mostly dominant.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Selbstständige & Freiberufler
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
Weitere Infos & Material
1. Introduction 2. Spur Tree Spices 3. Yono Industries 4. Island Moldings 5. Hot Mama's 6. Perishables Jamaica Ltd 7. Caribbean Flavors and Fragrances 8. Conclusions and Lessons Learnt