Wild | Developing Compelling Business Models for Long-haul Airline Operation | Buch | 978-3-347-20761-5 | sack.de

Buch, Englisch, 352 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 511 g

Wild

Developing Compelling Business Models for Long-haul Airline Operation


1. Auflage 2020
ISBN: 978-3-347-20761-5
Verlag: tredition

Buch, Englisch, 352 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 511 g

ISBN: 978-3-347-20761-5
Verlag: tredition


The book offers insights through a general introduction to the specific characteristics of the airline industry. A literature review, the analysis of different trends and existing busines models lead to the development of a blueprint. Further, in exploratory research (stakeholder approach) of the blueprint the model is further reengineered to a solid busines model for long-haul airline model. The reader benefits not only from insights into the existing airlines industry, but also learns alternatively how to develop new business models. The final model is backed by many operational and financial data (business plan).

Wild Developing Compelling Business Models for Long-haul Airline Operation jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.