A New Perspective on Healthcare and Prevention
Buch, Englisch, 229 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 331 g
ISBN: 978-981-99-9608-7
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizin, Gesundheitswesen Public Health, Gesundheitsmanagement, Gesundheitsökonomie, Gesundheitspolitik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Betriebliches Gesundheitsmanagement
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologie / Allgemeines & Theorie Psychologie: Allgemeines
Weitere Infos & Material
Chapter 1: The Field of Health Communication: An Overview.- Chapter 2: A Failure to Communicate.- Chapter 3: Creatures of Habit – Automatic Health Behaviour.- Chapter 4: The Politics Of Talking Health: Power, Ethics, And Other Dilemmas.- Chapter 5: Eudaimonia – The Tricky Endeavour To Find Evidence for Wellbeing or its Absence.- Chapter 6: Culture’s Consequences – Making Health Communication More Equitable And Inclusive.- Chapter 7: Nurturing a Shared Vision: Self-identity, Relationship Building and People-powered Interventions.- Chapter 8: Hashtag Stay Healthy – Digital Media for Health Communication.- Chapter 9: Back To The Roots – Using Health Communication To Connect.