Wekker / Aarts / de Mönnink | Studies in English Language and Teaching | Buch | 978-90-420-0304-0 | sack.de

Buch, Englisch, 308 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 230 mm, Gewicht: 1 g

Wekker / Aarts / de Mönnink

Studies in English Language and Teaching

In Honour of Flor Aarts
Erscheinungsjahr 1997
ISBN: 978-90-420-0304-0
Verlag: Brill

In Honour of Flor Aarts

Buch, Englisch, 308 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 230 mm, Gewicht: 1 g

ISBN: 978-90-420-0304-0
Verlag: Brill


Wekker / Aarts / de Mönnink Studies in English Language and Teaching jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Preface. Part I: Language. Bas AARTS: The role of argumentation in the description of English. Henk BARKEMA: Lexicalised noun phrases: the relations between collocability, compositionality, syntactic structure and flexibility. Tony COWIE: Phraseology in formal academic prose. Udo FRIES: Electuarium Mirabile: praise in 18th-century medical advertisements. Magnus LJUNG: Text complexity in British and American newspapers. Lachlan MACKENZIE: Grammar, discourse and knowledge: the use of such. Nelleke OOSTDIJK and Jan AARTS: Multiple postmodification in the English noun phrase. Anne-Marie SIMON-VANDENBERGEN and Dirk NOËL: English as, French comme and Dutch als: conjunctions, prepositions or what? Anna-Brita STENSTRÖM: Can I have a chips please? -Just tell me what one you want: Nonstandard grammatical features in London teenage talk. Gunnel TOTTIE: Overseas relatives: British-American differences in relative marker usage. Part II: Teaching. Theo BONGAERTS: Exceptional learners and ultimate attainment in second language acquisition. Sylviane GRANGER: On identifying the syntactic and discourse features of participle clauses in academic English: native and non-native writers compared. Carlos GUSSENHOVEN: The place of intonation in an English pronunciation course for Dutch learners. Pieter de HAAN: An experiment in English learner data analysis. Mike HANNAY: Sentencing in Dutch and English. Sake JAGER and Herman WEKKER†: Aarts and Wekker hologrammed: contrastive grammar in the computer age. Eric KELLERMAN: Why typologically close languages are interesting for theories of language acquisition. Nanda POULISSE: The development of fluency in learners of English: a study of L2 learners' slips of the tongue.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.