Vivienne | Digital Identity and Everyday Activism | Buch | 978-1-137-50073-1 | sack.de

Buch, Englisch, 226 Seiten, Format (B × H): 144 mm x 223 mm, Gewicht: 4139 g

Reihe: Palgrave Studies in Communication for Social Change

Vivienne

Digital Identity and Everyday Activism

Sharing Private Stories with Networked Publics

Buch, Englisch, 226 Seiten, Format (B × H): 144 mm x 223 mm, Gewicht: 4139 g

Reihe: Palgrave Studies in Communication for Social Change

ISBN: 978-1-137-50073-1
Verlag: Palgrave MacMillan UK


This book reinvigorates the space between scholarly texts on self-representation, voice and agency and practical field-guides to community media and digital storytelling. It offers reflection on the ethical praxis of co-creative media, and an indispensable suite of digitally savvy representation strategies, pertinent to modern people everywhere.
Vivienne Digital Identity and Everyday Activism jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Sonja Vivienne lectures in Digital Media at Flinders University of South Australia, Australia. Her research focuses on digitally mediated self-representation, online activism and storytelling among networked publics. She has a background in media production, working with marginalised communities towards social change.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.