Various | Routledge Library Editions: Consumer Behaviour | Buch | 978-1-138-79276-0 | www2.sack.de

Buch, Englisch, 1308 Seiten, Format (B × H): 138 mm x 216 mm, Gewicht: 453 g

Reihe: Routledge Library Editions: Consumer Behaviour

Various

Routledge Library Editions: Consumer Behaviour


1. Auflage 2014
ISBN: 978-1-138-79276-0
Verlag: CRC Press

Buch, Englisch, 1308 Seiten, Format (B × H): 138 mm x 216 mm, Gewicht: 453 g

Reihe: Routledge Library Editions: Consumer Behaviour

ISBN: 978-1-138-79276-0
Verlag: CRC Press


Blending elements from psychology, sociology, social anthropology, marketing and economics, the volumes in this set, originally published between 1936 and 1992, discuss the decision-making processes of buyers, both individually and in groups and how other factors such emotions affect buying behaviour. Many of the volumes also examine how consumer behaviour impacts on commercial marketing strategies.

Various Routledge Library Editions: Consumer Behaviour jetzt bestellen!

Zielgruppe


General, Postgraduate, Professional, and Undergraduate


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Consumer Behaviour and Economic Growth in the Modern Economy 2. The Consumer Interest 3. Consumer Behaviour 4. Consumer Education 5. Consumer Profiles 6. Capitalism and the Consumer


Multivolume collection by leading authors in the field



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.