Various | Routledge Library Editions: Advertising | Buch | 978-0-415-63749-7 | sack.de

Buch, Englisch, 2840 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 5410 g

Reihe: Routledge Library Editions: Advertising

Various

Routledge Library Editions: Advertising


1. Auflage 2013
ISBN: 978-0-415-63749-7
Verlag: CRC Press

Buch, Englisch, 2840 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 5410 g

Reihe: Routledge Library Editions: Advertising

ISBN: 978-0-415-63749-7
Verlag: CRC Press


Routledge Library Editions: Advertising brings together as one set, or individual volumes, a series of previously out-of-print classics from a variety of academic imprints. With titles as varied as Advertising and Psychology, Advertising in the 21st Century, Outdoor Advertising and The Economics of Advertising, this set provides in one place a wealth of important reference sources from a wide range of authors expert in the field.

Various Routledge Library Editions: Advertising jetzt bestellen!

Zielgruppe


Academic


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Advertising and Psychology Leslie Gill Advertising at the Crossroads Max A. Geller Advertising Explained Dennis Caton Advertising Today and Tomorrow W.A. Evans Advertising, A New Approach Walter Taplin Advertising, the Uneasy Persuasion Michael Schudson Commercial Advertising Thomas Russell Outdoor Advertising Richard Nelson and A. E. Sykes Planning Advertisements Gilbert Russell The Business of Advertising Clarence Moran The Economic Implications of Advertising Otto John Firestone The Economics of Advertising Frederic Taylor


Multivolume collection by leading authors in the field.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.