Buch, Englisch, 250 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 4161 g
Technologies and Strategies for Creating Business Value
Buch, Englisch, 250 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 4161 g
Reihe: Springer Texts in Business and Economics
ISBN: 978-3-319-37305-8
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Upper undergraduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
Weitere Infos & Material
Introduction.- Definitions, Social Media Types and Tools.- Social media Strategy and Return on Investment.- Online Advertising and Viral Campaigns.- Social Customer Relationship Management.- Search Engine Optimization.- Sentiment Analysis and Opinion Mining (Business Intelligence).- Social Network Data and Predictive Mining (Business Intelligence).- e-Recruitment.- Crowdfunding.- Legal and Ethical Issues in Social Media.- Wrap-up.