Buch, Englisch, 240 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 394 g
A Comparative Study
Buch, Englisch, 240 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 394 g
Reihe: Media Business and Innovation
ISBN: 978-3-319-83237-1
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Industrie- und Technologiepolitik
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Regierungspolitik Kultur-, Wissenschafts- & Technologiepolitik
- Rechtswissenschaften Wirtschaftsrecht Medienrecht
Weitere Infos & Material
Foreword.- 1 Introduction.- 2 Market Structure and Innovation Policies in Austria.- 3 Market Structure and Innovation Policies in Belgium.- 4 Market Structure and Innovation Policies in Denmark.- 5 Market Structure and Innovation Policies in Finland.- 6 Market Structure and Innovation Policies in France.- 7 Market Structure and Innovation Policies in Germany.- 8 Market Structure and Innovation Policies in Greece.- 9 Market Structure and Innovation Policies in Italy.- 10 Market Structure and Innovation Policies in Luxembourg.- 11 Market Structure and Innovation Policies in the Netherlands.- 12 Market Structure and Innovation Policies in Norway.- 13 Market Structure and Innovation Policies in Portugal.- 14 Market Structure and Innovation Policies in Spain.- 15 Market Structure and Innovation Policies in Sweden.- 16 Market Structure and Innovation Policies in Switzerland.- 17 Market Structure and Innovation Policies in United Kingdom.- 18 Summary and Best Practices.- Appendix.