Buch, Englisch, 72 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 137 g
Reihe: SpringerBriefs in Business
Digital Transformation, Megatrends and the Evolution of New Business Models
Buch, Englisch, 72 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 137 g
Reihe: SpringerBriefs in Business
ISBN: 978-3-030-71848-0
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Einkauf, Logistik, Supply-Chain-Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Digital transformation of global mobility markets.- Chapter 2. Macro-environment of mobility.- Chapter 3. Megatrends influencing mobility.- Chapter 4. Traditional mobility models.- Chapter 5. New business models in mobility.- Chapter 6. Customer outlook on mobility: survey design.- Chapter 7. Customer outlook on mobility: survey results.- Chapter 8. Business recommendations and future trends.