Buch, Englisch, 272 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 418 g
Buch, Englisch, 272 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 418 g
ISBN: 978-0-415-25228-7
Verlag: Routledge
The third edition of this successful text has been fully revised and updated to include:
* How to apply the principles of cultural studies and how to read a text
* An overview of recent ethnographic studies
* Discussion of anthropological theories of consumption
* Questions of identity and new ethnicities
* How to do cultural studies, and an evaluation of recent research methodologies
* A fully updated and comprehensive bibliography
Zielgruppe
Undergraduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Interkulturelle Kommunikation & Interaktion
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Kultursoziologie
- Geisteswissenschaften Theater- und Filmwissenschaft | Andere Darstellende Künste Theaterwissenschaft Theatersoziologie, Theaterpsychologie
Weitere Infos & Material
Introduction, PART I First principles, PART II Central categories, Notes, Bibliography, About the author, Index