Buch, Englisch, 186 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 266 g
Concepts to Think With
Buch, Englisch, 186 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 266 g
Reihe: Palgrave Studies in Communication for Social Change
ISBN: 978-3-030-42515-9
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Entwicklungsstudien
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
Weitere Infos & Material
1. Communicating for Change.- 2. Outrage(ous) Citizenship.- 3. Institutional listening – an essential principle for democracy in digital times.- 4. Communicative Development.- 5. Advocating with Accountability for Social Justice.- 6. Intangible Outcomes (of Communication for Social Change).- 7. The power of weak communication.- 8. Context-responsiveness.- 9. Meaningful Mobilities.- 10. Dramaturgy of Social Change.- 11. Communicating cosmopolitanism, conviviality and creolisation.- 12. Artistic Conviviality.- 13. Dissonance.- 14. Pain in communication for social change.- 15. Disappearance.