Buch, Englisch, 260 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 420 g
Support or Intrusion?
Buch, Englisch, 260 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 420 g
ISBN: 978-0-415-08048-4
Verlag: Taylor & Francis Ltd
Zielgruppe
Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung
Weitere Infos & Material
Chapter 1 THE NEW CLASSROOM TEAMS; Chapter 2 THE DYNAMICS OF TEAMS; Chapter 3 CLASSROOM TEAMS; Chapter 4 CLASSROOM TEAMS; Chapter 5 A MODEL FOR ANALYSING CLASSROOM TEAMS; Chapter 6 INVESTIGATING CLASSROOM TEAMS; Chapter 7 THE EXTENT AND NATURE OF THE NEW TEAMWORK; Chapter 8 TEACHERS, PARENTS AND ANCILLARIES IN TEAMS; Chapter 9 SUPPORT TEACHERS; Chapter 10 DIARY OF A SUPPORT TEACHER; Chapter 11 TEAM PERSONALITIES; Chapter 12 A KEY TO THE PROBLEMS?; Chapter 13 THE EFFECT OF DEFINING ROLES; Chapter 14 OVERVIEW AND CONCLUSION; APPENDIX Extracts from the diary; GLOSSARY; REFERENCES INDEX; SUBJECT INDEX;