Buch, Englisch, 308 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 647 g
Buch, Englisch, 308 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 647 g
Reihe: Studies in Computational Intelligence
ISBN: 978-3-540-71973-1
Verlag: Springer Berlin Heidelberg
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Künstliche Intelligenz Wissensbasierte Systeme, Expertensysteme
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Computeranwendungen in der Technik
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Computeranwendungen in Wissenschaft & Technologie
- Technische Wissenschaften Elektronik | Nachrichtentechnik Elektronik Robotik
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Mathematik für Ingenieure
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Professionelle Anwendung Computer-Aided Design (CAD)
Weitere Infos & Material
to the Evolution of Teaching and Learning Paradigms.- Why Designers cannot be Agnostic about Pedagogy: The Influence of Constructivist Thinking in Design of e-Learning for HE.- Problem-Based Learning in an e-Learning Environment: A Case Study at Griffith University School of Medicine.- Educational Ontologies Construction for Personalized Learning on the Web.- Sequencing in Web-Based Education: Approaches, Standards and Future Trends.- From Dungeons to Classrooms: The Evolution of MUDs as Learning Environments.- The Development of an Approach to Learning Within the Middle Schooling Paradigm.- Applying Data Mining Techniques to e-Learning Problems.- Data Mining of Virtual Campus Data.- Technology and Pedagogy – How to Learn Technique.- Authoring and Management Tools for Adaptive Educational Hypermedia Systems: The AHA! Case Study.