Using Remote Personality Profiling to Influence, Negotiate and Motivate
Buch, Englisch, 272 Seiten, Format (B × H): 141 mm x 223 mm, Gewicht: 484 g
ISBN: 978-1-137-29198-1
Verlag: Palgrave MacMillan UK
It is not always possible to interview or meet people face-to-face before significant negotiations or decisions have to be made. They may be business competitors or candidates for an important leadership role. Revealed is a book for those who need to assess others and make decisions about people, without being able to meet and interview them
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Berufliche Bildung Berufs- und Studienberatung, Karriereplanung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
Weitere Infos & Material
Introduction PART I: WHAT WE NEED TO KNOW 1. Intelligence 2. Personality 3. Personal History and Background 4. Cultural Differences 5. Motivation 6. Values and Abilities 7. Bad Apples and Bad Eggs PART II: MEASURING AND MANAGING THE DIFFERENCES 8. Introduction to Remote Profiling 9. Remote Profiling 10. Personality Disorders and the Criminal 11. Body Language and Detecting Deceit 12. Influence and Persuasion Conclusion