Taplin | The Modern American Wine Industry | Buch | 978-1-138-66151-6 | sack.de

Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 339 g

Reihe: Studies in Business History

Taplin

The Modern American Wine Industry

Market Formation and Growth in North Carolina

Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 339 g

Reihe: Studies in Business History

ISBN: 978-1-138-66151-6
Verlag: Routledge


This study is both a history of the American wine industry and an examination of its current structure and performance. In analysing market formation, Taplin focuses on a complex network of winery owners, winemakers and grape growers to see how relationships have shaped the evolution of this sector.
Taplin The Modern American Wine Industry jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Preface; Introduction; Chapter 1 Districts, Networks and Knowledge Brokering; Chapter 2 From the Beginnings to Prohibition; Chapter 3 Post-Prohibition to the 1990s; Chapter 4 Emergence of a Wine Cluster; Chapter 5 Market Growth, Differentiation and Legitimacy; Chapter 6 Cluster Consolidation: Networks, Quality and Wine Tourism; Conclusion;


Ian M. Taplin


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.