Tansley / Gulliford | The Education of Slow Learning Children | Buch | 978-1-138-58613-0 | sack.de

Buch, Englisch, 268 Seiten, Format (B × H): 145 mm x 222 mm, Gewicht: 472 g

Reihe: Routledge Library Editions: Special Educational Needs

Tansley / Gulliford

The Education of Slow Learning Children


1. Auflage 2018
ISBN: 978-1-138-58613-0
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 268 Seiten, Format (B × H): 145 mm x 222 mm, Gewicht: 472 g

Reihe: Routledge Library Editions: Special Educational Needs

ISBN: 978-1-138-58613-0
Verlag: Routledge


Originally published in 1960. The authors of this text examine ways in which both ordinary schools and special needs schools can further develop suitable education for pupils with special needs, including improved post-school guidance. This title aims to provide a guide to teachers in deciding the aims of their teaching and to assist in the planning of their teaching methods.

Tansley / Gulliford The Education of Slow Learning Children jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Preface; 1. Special Educational Treatment 2. Intellectual Development 3. Emotional Development 4. Physical Conditions 5. Aims, Principles and Organization 6. Language 7. Reading, Spelling and Written Expression 8. Number 9. Creative Work 10. The Growth of Knowledge and Awareness 11. Practical Subjects; Physical Education; Religious Education 12. Education and Social Competence; Appendices; Index



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.