E-Book, Englisch, 368 Seiten
Szauer Hands-On C++ Game Animation Programming
1. Auflage 2020
ISBN: 978-1-80020-796-7
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Learn modern animation techniques from theory to implementation with C++ and OpenGL
E-Book, Englisch, 368 Seiten
ISBN: 978-1-80020-796-7
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
No detailed description available for "Hands-On C++ Game Animation Programming".
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
Weitere Infos & Material
Table of Contents - Creating a Game Window
- Implementing Vectors
- Implementing Matrices
- Implementing Quaternions
- Implementing Transforms
- Building an Abstract Renderer
- Exploring the glTF File Format
- Creating Curves, Frames, and Tracks
- Implementing Animation Clips
- Mesh Skinning
- Optimizing the Animation Pipeline
- Blending between Animations
- Implementing Inverse Kinematics
- Using Dual Quaternions for Skinning
- Rendering Instanced Crowds