Liebe Besucherinnen und Besucher,

heute ab 15 Uhr feiern wir unser Sommerfest und sind daher nicht erreichbar. Ab morgen sind wir wieder wie gewohnt für Sie da. Wir bitten um Ihr Verständnis – Ihr Team von Sack Fachmedien

Sullivan | The Educationalization of Student Emotional and Behavioral Health | Buch | 978-3-319-93063-3 | sack.de

Buch, Englisch, 117 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 313 g

Sullivan

The Educationalization of Student Emotional and Behavioral Health

Alternative Truth
1. Auflage 2018
ISBN: 978-3-319-93063-3
Verlag: Palgrave Pivot

Alternative Truth

Buch, Englisch, 117 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 313 g

ISBN: 978-3-319-93063-3
Verlag: Palgrave Pivot


This book examines the current political, social, and economic positions that push the responsibility for the emotional health of students onto schools. The context of recent education reform asks schools to mitigate adverse emotional health of students by developing and implementing broad programming, curriculum, and policies immersed in cognitive behavioral approaches. The design plan is intended to build resilience and develop strategies in students that will enable them to succeed despite adverse structural conditions. The swindle of education reform is that it deflects and blames families, youth, and the school system for the social ills of society. From the perspective of a thirty year Massachusetts educator and high school principal emerges an alternative reality that not only challenges decades of education reform entrenched in victim blaming but also exposes a serious responsibility gap.
Sullivan The Educationalization of Student Emotional and Behavioral Health jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Chapter 1. Deflecting and Blaming.- Chapter 2. Schools Can Fix It.- Chapter 3. The Swindle of Education Reform.- Chapter 4. Schools Stretching the Safety Net.- Chapter 5. Premise: Students are Weak.- Chapter 6. Resolve: Fix the Student.- Chapter 7. Alternative Context.


Teresa L. Sullivan is a veteran high school principal and advocate for social justice and youth-at-risk. Her research, publications, workshops and conference engagements contest education reform dogma as complicit in the deceitful and dangerous narrative that promotes the educationalization of student emotional health.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.