E-Book, Englisch, Band 10, 214 Seiten, Web PDF
Sudol / Horning Defining Literacy Standards
1. Auflage 2019
ISBN: 978-1-4331-4200-0
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Essays on Assessment, Inclusion, Pedagogy and Civic Engagement
E-Book, Englisch, Band 10, 214 Seiten, Web PDF
Reihe: Studies in Composition and Rhetoric
ISBN: 978-1-4331-4200-0
Verlag: Peter Lang
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Literatur, Deutsch, Fremdsprachen (Unterricht & Didaktik)
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Fremdsprachenerwerb und -didaktik
Weitere Infos & Material
Alice S. Horning/Ronald A. Sudol: Introduction – Karen Sheingold/Joan I. Heller/Sheryl R. Kaskowitz: How Scoring Helps Teachers Understand Literacy Standards – Ronald A. Sudol: How Implementation Modifies Literacy Standards – Janice Witherspoon Neuleib/Maurice Scharton: Meeting Standards Through Effective Practices for Assessing Revision – Alice S. Horning: Adventures in Assessment: Definitions and Standards for Critical Literacy Programs – Sibylle Gruber: Learning in Different Worlds: Native American Students’ Approaches to Academic Literacies – Laura Gray-Rosendale: Deconstructing "Dumb Reading Groups": Rural New England Culture, Basic Writers/Readers, and the Question of Standards – Van E. Hillard: Literacy Standards at Hull House: Forming a New Citizen in Civic Space – Ken Baake: Developing Reflective Homo Economics: How to Teach Economic Literacy in a Writing Course – Diane Kelly-Riley: Afterword: Challenges and Opportunities in the Changing Landscape of Literacy Assessment and Accountability – Contributors – Index.