Stull / Myers / Scott | Tuned In | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 224 Seiten, E-Book

Stull / Myers / Scott Tuned In

Uncover the Extraordinary Opportunities That Lead to Business Breakthroughs
1. Auflage 2011
ISBN: 978-0-470-42856-6
Verlag: John Wiley & Sons
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

Uncover the Extraordinary Opportunities That Lead to Business Breakthroughs

E-Book, Englisch, 224 Seiten, E-Book

ISBN: 978-0-470-42856-6
Verlag: John Wiley & Sons
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



If you market a product, service, or idea in any business, industry or organization, you must read Tuned In: Uncover the Extraordinary Opportunities That Lead to Business Breakthroughs, a guide to understanding and meeting the needs of consumers, whether or not they make those needs clear. An easy-to-follow six-step process developed over the past 15 years can help you address unsolved problems, recognize buyer personas, quantify impact and create breakthrough experiences. Stop wasting time by guessing what your market needs and start understanding consumer desire.

Stull / Myers / Scott Tuned In jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Craig Stull is founder and CEO of Pragmatic Marketing andauthor of the industry-standard Pragmatic Marketing Framework.
Phil Myers is President of Pragmatic Marketing. He hasled three successful technology start-ups, managed two initialpublic offerings, and created seven hit products.
David Meerman Scott is the author of The New Rules ofMarketing and PR from Wiley, a frequent keynote speaker, and aseminar instructor for Pragmatic Marketing.
Visit: www.tunedinbook.com.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.