Buch, Englisch, 272 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 418 g
Reihe: Marketing Science
Interpreting Text and Unstructured Data for Business Intelligence
Buch, Englisch, 272 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 418 g
Reihe: Marketing Science
ISBN: 978-0-7494-7401-0
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Wissensmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
- Chapter - 01: Who should read this book? And what do you want to do today?;
- Chapter - 02: Getting ready: capturing, sorting, sifting, stemming and matching;
- Chapter - 03: In pictures: word clouds, wordles and beyond;
- Chapter - 04: Putting text together: clustering documents using words;
- Chapter - 05: In the mood for sentiment (and counting) ;
- Chapter - 06: Predictive models 1: having words with regressions;
- Chapter - 07: Predictive models 2: classifications that grow on trees;
- Chapter - 08: Predictive models 3: all in the family with Bayes Nets;
- Chapter - 09: Looking forward and back