Buch, Englisch, 164 Seiten, Format (B × H): 178 mm x 254 mm, Gewicht: 322 g
Buch, Englisch, 164 Seiten, Format (B × H): 178 mm x 254 mm, Gewicht: 322 g
ISBN: 978-1-032-07827-4
Verlag: Routledge
Zielgruppe
Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Lehrerausbildung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Weiterführende Schulen
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Literatur, Deutsch, Fremdsprachen (Unterricht & Didaktik)
Weitere Infos & Material
Introduction: Why It’s Time for Workshop to Go Multimodal Part 1: What is Multimodal Composition? 1. Demystifying Multimodal Composition 2. Situating Multimodal Composition Inside of Writing Workshop Part 2: How Do We Create Multimodal Writing Workshops? 3. A Blueprint for the Multimodal Writing Workshop 4. Curriculum Design 5. Assessing Multimodal Processes and Products Part 3: How Do We Teach Multimodal Composition? 6. Inquiry and Planning 7. Iteration and Revision 8. Launching a Multimodal Composition into the World Appendix A: Planning Tools Appendix B: Tools for Writers