Buch, Englisch, 450 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 703 g
Reihe: GeoJournal Library
Business Location Principles and Cases
Buch, Englisch, 450 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 703 g
Reihe: GeoJournal Library
ISBN: 978-90-481-4512-6
Verlag: Springer Netherlands
This book is of interest to scientists, researchers and professionals in economic geography, business administration, general management, microeconomies, industrial organization and economic planning.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Industrielle Organisation
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Umweltmanagement, Umweltökonomie
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Soziale & wirtschaftliche Auswirkungen von Umweltfaktoren
- Geowissenschaften Geographie | Raumplanung Humangeographie Wirtschaftsgeographie
Weitere Infos & Material
1. Introduction.- 2. Location Factors.- 3. Location Decisions.- 4. Territorial Strategies.- 5. Production Systems.- 6. Restructuring.- 7. Administration.- 8. Competitive Strategies.- 9. Epilogue.- References.- Company Index.