Spector | Finding Your Online Voice | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 232 Seiten

Spector Finding Your Online Voice

Stories Told by Experienced Online Educators
Erscheinungsjahr 2007
ISBN: 978-1-136-78471-2
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

Stories Told by Experienced Online Educators

E-Book, Englisch, 232 Seiten

ISBN: 978-1-136-78471-2
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Finding Your Online Voice offers a thought-provoking discussion of innovative approaches to technology-based distance education. Editor J. Michael Spector focuses on how highly experienced teachers conceptualize and organize online classes. Best practices and guidelines for effective online teaching as well as a set of instructor skills specific to online learning environments are featured in the volume. Distinguished researchers recount stories from a richly detailed, personal viewpoint on topics such as:


*teaching orientations and philosophies;
*approaches to learning and instruction;
*orientation to and uses of technology;
*models and methods of technology-based teaching; and
*reflections and self-assessments.

This work is appropriate for professors, students, and professional practitioners working in the areas of distance education and educational technology. It is intended as a primary resource in courses on technology integration.

Spector Finding Your Online Voice jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Contents: D.P. Ely, Foreword. J.M. Spector, Preface. J.M. Spector, Competencies for Online Teachers. B. Collis, J. Moonen, The Contributing Student: Philosophy, Technology, and Strategy. J. Visser, Online Learning for Better or for Worse? A Reflective View. S. Naidu, M. Menon, C. Gunawardena, D. Lekamge, S. Karaunanayaka, How Scenario-Based Learning Can Engender Reflective Practice in Distance Education. Z. Berge, Motivate and Manage: Key Activities of Online Instructors. D.K. LaPointe, Pursuing Interaction. L. Visser, Online Teaching Experiences in Higher Education: Obstacles and Opportunities. B. Grabowski, How Does a Teacher Minimize Cost and Maximize Benefits of Online Interactions? W. Savenye, Interaction: The Power and Promise of Active Online Learning. R. Sims, B. Bovard, Using Elaborations of Online Presence to Foster Critical Thinking and Reflection. V.P. Dennen, A Chorus of Online Voices: Reflections on the Future of Online Instruction.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.