Buch, Englisch, 224 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 448 g
Volume II: Futures, Biometrics and Neuroscience Research
Buch, Englisch, 224 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 448 g
ISBN: 978-3-319-64399-1
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Künstliche Intelligenz Mustererkennung, Biometrik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Wissensmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Projektmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
Weitere Infos & Material
1. Convergence of Experts’ Opinions on the Territory: The Spatial Delphi and the Spatial Shang; Simone Di Zio.- 2. Interactive Scenarios; Theodore J. Gordon and Jerome Glenn.- 3. Virtual Reality for Marketing Research; Raymond R. Burke.- 4. The Knowledge Domain of Affective Computing: A Scientometric Review; Maria H. Pestana, Wan-Chen Wang and Luiz Moutinho.- 5. The Effect of Emotions on Brand Recall by Gender using Voice Emotion Response with Optimal Data Analysis; Maria H. Pestana, Wan-Chen Wang and Luiz Moutinho.- 6. The Neuroscience Research Methods in Management; Jyrki Suomala.- 7. Benefits of Neuromarketing in the Product / Service Innovation Process and Creative Marketing Campaign; Jryki Suomala.- 8. Neuromarketing; Robin Clark.- 9. The Futures Polygon Development; Antonio Pacinelli.