Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 547 g
How Purpose and Sustainability Drive Brand Value and Positive Change
Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 547 g
ISBN: 978-1-3986-0983-9
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmensethik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Corporate Social Responsibility (CSR), Nachhaltiges Wirtschaften
Weitere Infos & Material
Chapter - 01: Defining your brand’s purpose;Chapter - 02: Articulating your purpose – how does the world need what you’re selling?;Chapter - 03: Closing the ‘say-do gap’ – culture, competition, company and customer insights;Chapter - 04: Operationalizing sustainability and ESG across siloes;Chapter - 05: Unlocking energy through innovation and creativity;Chapter - 06: Dismantling through creative destruction;Chapter - 07: Showing up as ally, advocate or activist – purpose requires a backbone;Chapter - 08: Storytelling and data – the new language of business;Chapter - 09: Winning stakeholder buy-in for organizational and culture change;Chapter - 10: Communications for good – integrated and infinite;Chapter - 11: What’s next? The road ahead