Buch, Englisch, 384 Seiten, Format (B × H): 167 mm x 223 mm, Gewicht: 531 g
A Business Guide to Managing Difference
Buch, Englisch, 384 Seiten, Format (B × H): 167 mm x 223 mm, Gewicht: 531 g
Reihe: Managing Cultural Differences
ISBN: 978-0-87719-381-4
Verlag: Taylor & Francis Inc
Zielgruppe
Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Multinationale Unternehmen
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Literatur für Manager
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Außenhandel
Weitere Infos & Material
Chapter 1 Patchwork, George F. Simons; Chapter 2 The Legacy of the Past, Elena A. A. Garcea; Chapter 3 Current Cultural Crises, Fears, Fantasies, and Foreseeable Futures, Elena A. A. Garcea; Chapter 4 Managing Diversity to Create Marketable Value Added from Difference, Elena A. A. Garcea; Chapter 5 Europe Online, George F. Simons; Chapter 6 Corporate Best Practice, Michael Stuber; Chapter 7 The Cross-Cultural Transfer of Best Practices, Nigel Holden; Chapter 8 Sustainable Entrepreneurship in a Changing Europe, Arjen Bos; Chapter 9 Equal Opportunities for Women and Men in the European Union, Marie-Thérèse Claes; Chapter 10 Who Is the European? Prognosis and Recommendations, George F. Simons;