Buch, Englisch, 148 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 2526 g
Reihe: SpringerBriefs in Business
Buch, Englisch, 148 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 2526 g
Reihe: SpringerBriefs in Business
ISBN: 978-3-642-38090-7
Verlag: Springer
The book mainly addresses the following aspects: First, it systematically introduces the domestic and foreign research results, pointing out the key elements of the basic theory of IMC, according to a company’s present situation and the practice of IMC strategy. Second, according to the different characteristics of each organization, it provides various IMC organization structures, such as linear structure Model l, a virtual network and centralized type that focuses on individual interest, external types of the IMC organizational structures Model, etc., and suggestions for further study are also presented.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
Weitere Infos & Material
Introduction.- Organization.- Implementation.- Marcom Manager’s Work: Communication Category.- The Working Model of Marcom Manager.