Buch, Englisch, 200 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 330 g
Buch, Englisch, 200 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 330 g
Reihe: Springer Series in Fashion Business
ISBN: 978-981-10-9755-3
Verlag: Springer Nature Singapore
Using various research methodologies, such as reviews, case studies, analytical modeling and empirical studies, this book investigates luxury fashion retail management and provides relevant insights, which are beneficial to both industrialists and academics. Readers gain an understanding of luxury fashion retailing, including proper operations and strategic management, which now are the most crucial items on the luxury fashion industry’s senior management agenda.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Fertigungsindustrie Textilindustrie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Einzel- und Großhandel
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
Introduction, Reviews, and Cases.- Analytical Modeling Research.- Empirical Research.