Sheehy / Forsythe | Fifty Key Thinkers in Psychology | Buch | 978-0-415-16774-1 | sack.de

Buch, Englisch, 288 Seiten, Format (B × H): 138 mm x 216 mm, Gewicht: 476 g

Reihe: Routledge Key Guides

Sheehy / Forsythe

Fifty Key Thinkers in Psychology


1. Auflage 2003
ISBN: 978-0-415-16774-1
Verlag: Taylor & Francis Ltd

Buch, Englisch, 288 Seiten, Format (B × H): 138 mm x 216 mm, Gewicht: 476 g

Reihe: Routledge Key Guides

ISBN: 978-0-415-16774-1
Verlag: Taylor & Francis Ltd


Fifty Key Thinkers in Psychology introduces the life, thought and work of some of the most influential figures who have shaped and developed modern psychology. It features accessibly written and fully cross-referenced entries on such figures as: Sigmund Freud, Noam Chomsky, Carl Jung, Ivan Pavlov, Jean Piaget, Anne Anastasi, Konrad Lorenz, Hans Eysenck and William James.

This fascinating and informative guide is an invaluable resource for those studying, working in, or who simply want to find out more about psychology.

Sheehy / Forsythe Fifty Key Thinkers in Psychology jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Noel Sheehy is a Professor and Reader in Psychology at Liverpool John Moores University and was formerly Chair of the School of Psychology at Queen's University Belfast. His research interests are in risk perception and risk communication. He is also co-author of Understanding Suicidal Behaviour and Applied Social Psychology.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.