Sein-Echaluce / Fidalgo-Blanco / García-Peñalvo | Innovative Trends in Flipped Teaching and Adaptive Learning | Buch | 978-1-5225-8142-0 | sack.de

Buch, Englisch, 300 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1107 g

Sein-Echaluce / Fidalgo-Blanco / García-Peñalvo

Innovative Trends in Flipped Teaching and Adaptive Learning


Erscheinungsjahr 2019
ISBN: 978-1-5225-8142-0
Verlag: Information Science Reference

Buch, Englisch, 300 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1107 g

ISBN: 978-1-5225-8142-0
Verlag: Information Science Reference


Understanding new educational innovations is essential for the improvement of the training and learning process. In order to effectively implement these new tools in the classroom, teachers and trainers need access to real-life cases in which these methods were successfully used.

Innovative Trends in Flipped Teaching and Adaptive Learning is a critical scholarly resource that examines current advances in educational innovation and presents cases that allow for the improvement of personalized and active learning. Featuring a wide range of topics such as higher education, teacher education, and learning strategies, this book is ideal for educators, instructional designers, academicians, researchers, and students.

Sein-Echaluce / Fidalgo-Blanco / García-Peñalvo Innovative Trends in Flipped Teaching and Adaptive Learning jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.