Buch, Englisch, 260 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 401 g
Buch, Englisch, 260 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 401 g
ISBN: 978-1-032-87785-3
Verlag: Routledge
Generations in the World of Work provides invaluable data-informed insights into the intergenerational dynamics in today’s workplaces.
Generational experts and authors of Generation Z: A Century in the Making, Corey Seemiller and Meghan Grace present the perceptions, motivations, and preferences of various generational cohorts and share how those shape individual behaviors, communication and collaboration, as well as wider organizational structures and norms. They offer guidance for how to maximize productivity and relationships to navigate dynamics across generational cohorts.
Generations in the World of Work offers employees, managers, and organizational leaders guidance for maximizing productivity, relationships, wellbeing, and engagement across generational differences in order to create thriving workplaces that value and leverage each person’s strengths.
Zielgruppe
Postgraduate and Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmenskultur, Corporate Governance
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Berufe, Ausbildung, Karriereplanung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensorganisation & Entwicklungsstrategien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Management: Führung & Motivation
Weitere Infos & Material
1. Understanding Generations 2. The Landscape of the World of Work 3. Mindsets in the Workplace 4. Career Planning and Development 5. Thriving at Work 6. Learning and Development 7. Getting Things Done 8. Interpersonal Dynamics 9. Management and Supervision 10. Leadership 11. Putting Ideas into Action