Scholz | The Impact of International Relationship Marketing | Buch | 978-3-8322-8569-2 | sack.de

Buch, Englisch, 218 Seiten, PB, Format (B × H): 151 mm x 211 mm, Gewicht: 300 g

Scholz

The Impact of International Relationship Marketing


1. Auflage 2009
ISBN: 978-3-8322-8569-2
Verlag: Shaker Verlag

Buch, Englisch, 218 Seiten, PB, Format (B × H): 151 mm x 211 mm, Gewicht: 300 g

ISBN: 978-3-8322-8569-2
Verlag: Shaker Verlag


After years of research, RM-related articles clearly broaden the domain in ways not restricted to the marketing area, but also in interpreting phenomenon in other areas (e.g. international business, networking, inter-organizational aspects, etc.). However, a major question remains: what do we know about RM that is "most important" or "most influential" to help us determine the future of relationships marketing? Cummings and Frost suggested changes in a different component of the knowledge exchange process, and the need for more cross-disciplinary symposia at professional meeting. Hence, this seems an appropriate time to integrate the dispersion of all varieties of RM articles, in order to review its present state and discover future directions and research paths.

Scholz The Impact of International Relationship Marketing jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.