E-Book, Englisch, 224 Seiten
Reihe: Comedia
Football Fandom, Television and Globalisation
E-Book, Englisch, 224 Seiten
Reihe: Comedia
ISBN: 978-1-134-37831-9
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Geisteswissenschaften Theater- und Filmwissenschaft | Andere Darstellende Künste Filmwissenschaft, Fernsehen, Radio
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Mediensoziologie
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Sport Ballsportarten American Football Fußball
Weitere Infos & Material
Chapter 1 Introduction Part 1 Football, Fandom and Consumption Chapter 2 Fan Practices and Consumption Chapter 3 Fandom, Identity and Self-Reflection Part 2 The Social and Cultural Diffusion of Football Chapter 4 The Politics of Football: Fandom and the Public Sphere Chapter 5 Football and Cultural Globalisation Part 3 Football and Postmodernity Chapter 6 Football, Formal Rationality and Standardisation Chapter 7 Television, Football and Hyperreality Chapter 8 Conclusion