Buch, Englisch, 214 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 301 g
ISBN: 978-3-319-86980-3
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Systeme Vergleichende Politikwissenschaft
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Wirtschaftspolitik, politische Ökonomie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Wirtschaftliche Globalisierung
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politikwissenschaft Allgemein Politische Studien zu einzelnen Ländern und Gebieten
Weitere Infos & Material
1. Introduction to Analyzing African Entrepreneurs.- 2. Government-Business Relations and the Business Environment in Ghana.- 3. Ambivalent Union: State-Business Relations and Economic Development in Post-Independent Nigeria.- 4. South African Women Entrepreneurs: Challenging and Coping Strategies.- 5. Nigerian Entrepreneurship in the 21st Century: Corporate Social Responsibility Challenges and Coping Strategies of Nigerian Male and Female Entrepreneurs.- 6. Small-Scale Ghanaian Miners and the Textiles and Garment Industry in the Age of Chinese Economic Onslaught.- 7. Challenges to African Entrepreneurship in the 21st Century.