Buch, Englisch, 183 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 318 g
ISBN: 978-3-031-13854-6
Verlag: Springer Nature Switzerland
The workbook guides the student through the key components or core of mobile app development and shows all students both the technical requirements and the non-technical requirements of each topic. It will allow all students to pick andchoose how deep they wish to delve into the different topics.
Zielgruppe
Lower undergraduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Webprogrammierung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
Weitere Infos & Material
Dedication.- Overview.- 1 Overview of Steps and Necessary Skills.- 2 Key Ingredients for a Great App.- 3 Concept Design.- 4 Technology & Technical Development.- 5 Trends/Digital Security/Compliance/Getting Accepted.- 6 Monetization.- 7 Budget/Project Management/Research/Marketing.- Capstone Project – An App for POP DRINKS.- Conclusion.- Glossary.- Bibliography.