Buch, Englisch, 174 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 300 g
Reihe: Management for Professionals
Pragmatic Guidance on Defining Strategy Based on Successful Digital Transformation Experience of Multiple Fortune 500 and Other Global Companies
Buch, Englisch, 174 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 300 g
Reihe: Management for Professionals
ISBN: 978-981-19-5721-5
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik Mathematik Stochastik Mathematische Statistik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Daten / Datenbanken Big Data
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Prozessmanagement
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
Weitere Infos & Material
- Chapter 1: What is Data and Analytics Strategy
- Chapter 2: First Element of Strategy - Business Capabilities
- Chapter 3: Second Element of Strategy – Technology and Architecture
- Chapter 4: Third Element of Strategy – Team, Processes and Governance
- Chapter 5: Fourth Element of Strategy – Organizational Change Management
- Chapter 6: Fifth Element of Strategy – Value Measurement Framework
- Chapter 7: The profile of a Data and Analytics Leader