Buch, Englisch, 280 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 240 mm, Gewicht: 553 g
Reihe: Routledge Advances in Management and Business Studies
Global Cultural Contextual Analysis
Buch, Englisch, 280 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 240 mm, Gewicht: 553 g
Reihe: Routledge Advances in Management and Business Studies
ISBN: 978-0-415-38596-1
Verlag: Taylor & Francis
Incorporating well-structured discussion, this book demonstrates an excellent balance of theory and practical application, and takes an innovative angle on the analysis of the host countries managers, undergoing culture shock. This volume will be useful to students across many disciplines including cross-cultural studies, international business and tourism.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Tourismus & Reise Tourismus & Reise: Ökonomie, Ökologie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management
Weitere Infos & Material
1. Intercultural Communication Competence and Managerial Functions within the Australian Hospitality and Tourism Industries 2. Communication, Culture and Managerial Functions 3. Theoretical Perspectives on Intercultural Communication 4. Profile of the Australian Hospitality and Tourism Industries: Challenges of Cultural Diversity 5. Research Methodology 6. Results and Analysis 7. Conclusion. Bibliography.